Monday, August 15, 2011

Eat till you drop dead!

Td aku balik umah je Wawa sgt gembira sbb minta aku masakkan utk dia tp aku sgt la malas sbb tgh mcm ular sawa kenyang sbb mkn kambing golek...huhu tokok tambah betul padahal mkn nasi kerabu je time buka puasa td. Last2 wawa yg masak sendiri aku hanya tlg potong2 bawang je. lepas masak kitorang terus mkn. haip aku mkn lg bkn ke aku tgh kenyang giler td....da sedap mkn je la mana boleh tahan huhu...

Aku selalunya mkn boleh je abiskan semua tp td aku mcm tak leh blah sgt nasi tggl sikit je lg aku dah tak tahan... Mcm nk meletop perut aku, nasi mcm tersekat kat kerongkong je...minum air pun nasi tak larat nk turun... haih teruk giler aku rasa...aku terus stop mkn. huhuhu seb baik aku selamat lagi....dlm bulan ramadhan ni dah berapa kali dah aku dgr org meninggal sbb makan. Alhamdulillah syukur aku selamat..hehehehehe...

Tu la yg dikatakan eat till you drop dead...bkn shop until you drop je tau..mkn pun boleh buat org mati maaa...ok tu je aku nk mengarut mlm2 buta neh....da lewat weh esok pagi keje..gudnite semua..




3 comments:

  1. Nak mkn tu biar la brpada-pada...ingat ada lg yg dlm kelaparan walaupun negara dah maju..

    ReplyDelete
  2. aku baca lagi dan gelak lagi... hahahha!!!

    ReplyDelete