Thursday, November 24, 2011

Harimau Muda juara Asia Tenggara

Hopefully tak terlambat lagi utk tulis perasaan saya pasal bola...lagipun skrg semua org tgh demam bola...almost every people is talking about football nowadays....sejak Malaysia berjaya pertahan emas sukan Sea 21hb lepas nampaknya bola makin menjadi topik hot negara...I like..hehe

Macam2 perasaan timbul masa tgk bola hari tu..ape tak nya perasaan berdebar, geram, cemas dan happy semuanya bercampur berganti2..berdebar sape akan menang, geram tu bila saya geram dengan Fakri no 13 tu (saya cuba positif dgn dia tp dia sia2kan harapan saya huhu harap dia main lebih elok lepas ni), cemas bila dua2 team macam tak mau kalah je espeasially team Malaysia la kan saya pun tak mau team kite kalah dowhh and happy bila penantian dpn tv selama lebih 120minit akhirnya berhasil....Yeay menang juga akhirnya dan emas lagi tahun ni...

Korang semua mesti ade suka corak permainan player masing2 kan...saya pun sama...bagi saya player yang paling best game mlm tu ialah Apek, Nazmi dan Baddrol...yang lain pun ok cuma mereka yg disebut mmg performed well. Fakri pulak dia ok seorang hero yang selalu dikritik tp sebenarnya dia ok. kalo tak sbb dia score time lwn Myanmar tentu kite tak dpt ke final dan pertahan juara South East Asian kan..

Ok la tu je kot nak share dgn virtual frens semua...ape pun all the best to Harimau Muda and our national football team in all future games.

Last but not least~~~tahukah anda bahawa Titus Bonai player Indonesia itu lagi hebat dari bola kerana bilangan dirinya masuk ke dalam gawang lagi banyak dari bilangan bola masuk gawang..hehehe

No comments:

Post a Comment