Tuesday, February 8, 2011

Honey, Hunny, Hani

Spelling je lain pronounce semua sama je kan...dan kalo dlm bahasa melaysia maksudnye madu atau sayang muah2..hehe...tp apa yg terlintas kt kepala aku bkn madu atau sayang tu tp Ummu Hani...drama lestari tv3 tu...td tgk cite tu dah episod 10...best jgk cite tu..tp aku xde la ikut semua episod dia sbb selalu balik keje penat aku tido alih2 terlepas tgk...

Aku suke OST drama tu lagu Sixth Sense Cinta Matiku yg tgh hot kat Hot FM skrg...alaaa lagu 6th sense semua best kot...byk drama melayu guna lagu dia...mcm berebut2 je pilih lagu diorang buat ost cerita diorg...khatimah cinta dlm chenta chanduri si pasha berlakon tu..sepi dlm cite ayoub...menyesal dlm cite asmara...dan aku rasa byk lagi lagu diorg...kenape lagu diorg hot sgt eh?

hummm yg aku duk list down lagu 6th sense ni kenape tah.. mcm aku peminat setia je la pulak...xde la mcmtu saje suke2 dgr...huhu..

ape pun drama hani best utk dilayan...lgpun fatiya yg jd hani tu cun je...my junior hokey...kt FB dia tu tgh pening duk crk tajuk LRM...dia part berapa skrg sbb LRM tu aku rasa part 4 nye subject...belakon smbil blaja...i like!

conclusion: aku amik law utk jd artis---->tetibe plak ko nih..!

p/s: Abg sila kan....jgn sengeh2 ye....jaga awak..<3  ni lup2 (love) tau kalo fb dia jd...dlm nih dia xpaham kot...hahah


3 comments:

  1. harapan agar pengorbanan untuk blajar LAW slama ini, jgn disia-siakan. Kejayaan tak dtg brgolek. k ye c..g...

    ReplyDelete
  2. Setiap ayat yg disampaikan dlm lagu tu ada maksud yg trsirat dan trsurat. k ho...y

    ReplyDelete
  3. yela Hunny..heheh..saya jd lawyer ni hah..
    mmg lyrics lagu 6th sense byk yg best...sesuai dgn jalan cerita..bkn la pasal cinta je...eh ape tah org komen nih..huhu

    ReplyDelete